tirsdag 10. februar 2009
mhm :p
Noen gutter er som sigaretter, du vet du ikke kan holde på. Du blir dårlig av det, og gjør det på tross av din egen vilje. Men føler deg fremdeles cool og kanskje fanden-i-volsk. Og du vet ikke hva du skal gjøre istedenfor. Mmm, noen gutter er som ferskpressa juice. Jeg har hørt at det er dårlig for tenna! Det er masse syre i det som tærer på emaljen! Men eplejuice da? Har ikke hørt at det er usunt, men det er jo aldri bra og få for mye av en ting..
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar